För Iphone Obegränsade resurser In-App 30 Gems Brawl Stars Hack Mod-koder

För Iphone Obegränsade resurser In-App 30 Gems Brawl Stars Hack Mod-koder

 

 

https://firstgamehack.com/game-1229016807.html

 

Inköp = Semesterpaket
genre = Action
enheter = Apple iPhone
430083 Rösta
recension = Detta spel är otroligt roligt antydande 5 stjärnor. Innan jag kommer till den verkliga recensionen vill jag bara tacka er supercell eftersom du har absolut nollannonser i det här spelet och det är fantastiskt. Sedan jag har spelat så länge har jag nått den punkt där jag inte har några karaktärer som är låga i rang så att du får fler troféer när du placerar högre i showdown. vilket är lite irriterande eftersom det gör att du spelar mycket aggressivt och om du tappar högre i showdown betalar du för det. Och om du spelar med vänner skulle de vilja spela med karaktärer som de just har fått för att få fler troféer vilket gör att du sparkar dem. En annan sak är när du spelar i lagläge. Jag önskar att du kunde ha en 15 sekunders timer för att välja dig karaktär som matchar dina lags behov eftersom när du inte spelar med vänner kommer jag att förlora en eller två matcher på grund av detta. Det sista är när du spelar i laglägen, jag önskar att du kan ha en MVP på det förlorande laget för om du spelar riktigt bra men då förlorar du fortfarande gör det att du tappar troféer vilket är irriterande. Hur som helst otroligt spel bara fixa dessa saker och kanske lägga till en trio showdown men annat än det fantastiska spelet. Tack för att du tog dig tid att läsa detta
Tomatometrar = 4,8 av 5
Info = Snabba flerspelarslag från tillverkarna av Clash of Clans, Clash Royale och Boom Beach